misz.dejavu

follow facebook - dealova_1987@yahoo.com ( cahaya mataku )

blog ini blog peribadi, apa saya suka saya tulis, apa saya pikir saya tulis, blog saya berdasarkan apa yang berlaku dsekeliling saya, di depan, di belakang mahupun d kejauhan saya. blog saya tidak mungkin s'skema saya. impian saya jadikan blog saya diari saya, anda suka anda baca, anda tak suka senyap saja. biarlah hati anda saja berkata2x..saya jugak akan copy paste jika merasakan ia sesuatu yang saya ingin kongsikan bersama anda, tp jangan risau kerana saya pastikan apa yang saya copy n paste itu saya link kan ke tuan punya blog, tanda saya hargai nukilan anda~ saya ikhlas mengatakan sesiapa msuk blog saya, terima kasih sy hargai.. >>> ok2x dah hbis skema.. apa2 tq. hik2x... wat muka comel skit ><.. korang mmg comey ><

Post Mortem

Powered By Blogger

Wednesday, July 13, 2011

tragis hati dirobek

assalamualaikum....


tragis tul kisah ku yang xtragis hari nih hehehehe~ hati aku dirobek-robek kerana tlalu lama mnunggu si jantung hati aku hari ni..
tujuan dia dtg jumpa aku sebab nak ambik hammer.. ( nak ketuk aku kot ) hehehe.. then makan ngan aku la.. 

sebelum dia dtg...aku siap pesan awal2 kat kwn aku yang comey ni spy bgthu dia aku hr ni xda mood.. >>> konon la kan...

juliey yg tomey nih~


ok2x..pas tu si jantung hati aku nih janji nak dtg kul 3.00..hishhhh..smpai aku tolak ajakan budak nih utk mkn dgn dia hehehehe..sowy yer adikku tasha....

tasha dak gamat.. hehehehe ><

pas tu last2..dia org g makan~ aku kena jaga 4 kedai kat sini.. kedai aku..  kiosk gamat.. kioks vida n kedai baju baby sebelah aku yg comel2 smbil menunggu si dia.. huh..

ok2x..si dia xdtg lagi..dh lewat 30 minit..xpa sabar lagi nih...

last2x...kul 3.40 br si dia menjelma...

ok..dlm hati aku trus xjadi marah bila nmpak si dia.. hehehehehehe.. ajaib senyuman si dia.. 
sebenarnya aku cuma nak bagitahu..

walau macam mana marah pun kita.. bila dah ternampak si dia yang tersyg.. walaupun si dia dtg dgn slumber
 ( hati kita dah berasap2 macam kemenyan )

tapi..kerana dia..rela hati ni dirobek2x..hahahaha..

bila nampak si dia..trus layu.. xjadik marah..ni syg nya pasal ni hehehehe~

ok la..last entry utk hari ni.. coz..pas ni nak kena jaga kedai tudung lak.. part time2x..

bye2x..


No comments: