misz.dejavu

follow facebook - dealova_1987@yahoo.com ( cahaya mataku )

blog ini blog peribadi, apa saya suka saya tulis, apa saya pikir saya tulis, blog saya berdasarkan apa yang berlaku dsekeliling saya, di depan, di belakang mahupun d kejauhan saya. blog saya tidak mungkin s'skema saya. impian saya jadikan blog saya diari saya, anda suka anda baca, anda tak suka senyap saja. biarlah hati anda saja berkata2x..saya jugak akan copy paste jika merasakan ia sesuatu yang saya ingin kongsikan bersama anda, tp jangan risau kerana saya pastikan apa yang saya copy n paste itu saya link kan ke tuan punya blog, tanda saya hargai nukilan anda~ saya ikhlas mengatakan sesiapa msuk blog saya, terima kasih sy hargai.. >>> ok2x dah hbis skema.. apa2 tq. hik2x... wat muka comel skit ><.. korang mmg comey ><

Post Mortem

Powered By Blogger

Saturday, July 16, 2011

Entry Untuk My Khalis 2

Assalamualaikum,

keja2 aku dah selesai, so boleh bblog dah~
semalam aku da nk wat da entry pasal khalis.. ok2x..da yg dah bosan kan? xper..sy masih lagi xbosan hahaha~ nama pun blog sendiri kan2x? ( imagine jer la blog cam diary )

entry ni bukan suka2x..tp entry ni saja nak buktikan kederasan trafik blog abg khalis~ xcaya??? sy percaya dan percaya sgt2x bahawa trafik dia tulen >>> ok da yg xcaya kot..tnya abg khalis, sbb sy dah dpt jawapannya~

ini bukti~ 
1.blog sy blog picisan yang br jew ada 13 follower tu pun byk follower abg khalis.
2.entry sy baru jew skit gila ~ baru 26 entry.
3.sebelum sy post entry ni http://miszdejavu77.blogspot.com/2011/07/hati-kata-khalis-menipu-segmen-bersama.html , trafic sy xsmpai 80 .. tp bila saya post entry tu traffic sy mcanak sehingga 300 up.. 
tq abg khalis.

sy xgila trafic tp ni cara org nak kenal blog sy, mungkin da rasa ttipu( maaf, sy xberniat ) , tp ini cara sy hargai khalis yang rajin view blog sy, rajin komen sy..tq abg khalis.

ok2x..kembali pd trafik abg khalis , mmg tulen 100%, >< senyum2 k.... 

ok skrg imagine~
1.anda imagine anda byk entry yg best2 ..simple, menarik,byk info.. korang akan view n view x??? kompom yes kan? 
2.anda imagine blog anda simple xbyk iklan, xberat, senang loading. ce citer sapa yg xnak msuk.. korang pun nk msuk.
3.anda imagine peratus org yang msuk untk view blog anda yg ada mcm2, xpun entry yang gila babas hebat .. cam blog abg ben http://www.benashaari.com/.. korang msti nk msuk gak kan?
4.nama pun rezeki..hehehe~ 

pling penting bila trafic sy naik skit, xperlu kata apa2x.. mmg wajar blog abg khalis tu trafic dia mcanak, kdg2 sy usha gak..kdg2 slow naik..kdg2 laju cam air.. stiap ms sy blog walking blog abg khalis.

sekarang

sy dah tau cara nak menaikkn trafik, saya dah tau kenapa ada blogger yang serius hebat dgn trafiknya.. 

saya blog walking..sy memerhati.. sy mcuba dgn wat suatu entry yang boleh bg org rasa nak baca, sy cuba belajar.. br sikit jew ( skrg tgh cari identiti utk blog sndri >< hehehe~ )

alhamdulilah hari ni sy dah dapat sikit ilmu walaupun br 2 peratus.. xmustahil ilmu yang sikit ini wat saya ingin jadi blogger sejati~  saya mampu plak perkenalkan produk2 company saya ..sy mampu menolong bos tmpat part time yg sy kerja skrg ni promosi tudung2 n baju2 kedai dia~ ececece..ttiba jadik skema heh><

buat blog mmg senang, tp utk menaikkn blog kita itulah cabarannya~

hehehe~ 

yang pasti ramai blogger dah wat menda yg sama pun.. bila jadi junior kena blaja dr otai~ 

sy blaja sikit2 dari sini... top2 list yg sy akan view tiap hari~ 


............................................. semua saya view n usha.................................................

termasuklah list2 dalam blog tuan punya blog..n blog.. >> hehehehe   >< ....

ok2x..dah2x..titik2x..nak smbung makan balik....




2 comments:

myhatiku said...

thanks sharing :)

lisa lis said...

sama2x..tq sudi follow~ follow back..:)