misz.dejavu

follow facebook - dealova_1987@yahoo.com ( cahaya mataku )

blog ini blog peribadi, apa saya suka saya tulis, apa saya pikir saya tulis, blog saya berdasarkan apa yang berlaku dsekeliling saya, di depan, di belakang mahupun d kejauhan saya. blog saya tidak mungkin s'skema saya. impian saya jadikan blog saya diari saya, anda suka anda baca, anda tak suka senyap saja. biarlah hati anda saja berkata2x..saya jugak akan copy paste jika merasakan ia sesuatu yang saya ingin kongsikan bersama anda, tp jangan risau kerana saya pastikan apa yang saya copy n paste itu saya link kan ke tuan punya blog, tanda saya hargai nukilan anda~ saya ikhlas mengatakan sesiapa msuk blog saya, terima kasih sy hargai.. >>> ok2x dah hbis skema.. apa2 tq. hik2x... wat muka comel skit ><.. korang mmg comey ><

Post Mortem

Powered By Blogger

Wednesday, July 27, 2011

Aku Patah Hati

Assalamualaikum...

hari ini hati aku patah bkali2x.. sungguh hati ini tak kuat lagi kalau di uji, kadang2 kesabaran kita sebagai manusia ada batasnya, dan kadang2 kala kita sukar untuk bersabar~ aku redha kalau hadapi saat-saat yang menguji hati aku, tapi hati aku tak cukup kental lagi nak bersabar tentang sesuatu yang boleh merobek-robek hati aku, yang boleh buat aku makan hati yang terlalu lama~ 

hari ni aku nak share satu lirik lagu Alda - Patah Jadi Dua

*kalau rajin g la cari lagu ni download, lagu ni mmg best, sentap hati aku tiap kali dengar lagu nih~


Aku selalu bersabar menantikan
Dirimu karena aku sayang padamu
Dengan kesungguhanku
Aku rela bersabar menantikan dirimu
Karena hanya karena dirimu sayang
Yang selalu kurindu

Walau kadang hati bertanya
Mungkinkah kau dan aku
Namun bunga cinta didada
Telah bersemi dan tumbuh
Kasih jangan buat hatiku
Patah jadi dua

Ku selalu bersabar aku rela
Bersabar aku sabar menantikanmu
Duhai kekasihku

Walau kadang hati bertanya
Mungkinkah kau dan aku
Namun bunga cinta didada
Telah bersemi dan tumbuh
Kasih jangan buat hatiku
Patah jadi dua

Walau kadang hati bertanya
Mungkinkah kau dan aku
Namun bunga cinta didada
Telah bersemi dan tumbuh
Kasih jangan buat hatiku
Patah jadi dua

Walau kadang hati bertanya
Mungkinkah kau dan aku
Namun bunga cinta didada
Telah bersemi dan tumbuh
Kasih jangan buat hatiku
Patah jadi dua

Kasih jangan buat hatiku
Patah jadi dua
Patah jadi dua

lately ni aku malas sangat nak update blog aku nih~ sebab aku dilanda emosi yang on off ~ hohohohohohohohohoho~ besar maknanya bila perasaan kita dok on off hehehehe~




No comments: