misz.dejavu

follow facebook - dealova_1987@yahoo.com ( cahaya mataku )

blog ini blog peribadi, apa saya suka saya tulis, apa saya pikir saya tulis, blog saya berdasarkan apa yang berlaku dsekeliling saya, di depan, di belakang mahupun d kejauhan saya. blog saya tidak mungkin s'skema saya. impian saya jadikan blog saya diari saya, anda suka anda baca, anda tak suka senyap saja. biarlah hati anda saja berkata2x..saya jugak akan copy paste jika merasakan ia sesuatu yang saya ingin kongsikan bersama anda, tp jangan risau kerana saya pastikan apa yang saya copy n paste itu saya link kan ke tuan punya blog, tanda saya hargai nukilan anda~ saya ikhlas mengatakan sesiapa msuk blog saya, terima kasih sy hargai.. >>> ok2x dah hbis skema.. apa2 tq. hik2x... wat muka comel skit ><.. korang mmg comey ><

Post Mortem

Powered By Blogger

Saturday, July 9, 2011

Tolonglah..saya sayangkan negara Saya





Assalamualaikum...

Ya Allah Semoga dilorongkan hati umat manusia, rakyat-rakyat negara Malaysia supaya bersatu padu~ semoga negara Malaysia sentiasa Aman.. Amin




huhuhuhuhu..boleh aku nngis kejap??? mana boleh.. itu menunjukkan hati tak kuat? tapi memang aku xkuat, sebab tu hari ini aku duk kat tempat kerja.. bekerja..mencari rezeki, walaupun hari ni ramai yang pergi ke perhimpunan bersih.. ( dlm hati mmg xterdetik pun nak pergi) dah la dalam fikiran tgh imagine yang bukan2x..tp berharap xjadi yang bukan2x.. sbb aku sygkan negara aku.. aku sayangkan malaysia, serius aku cintakan negara aku.. korang cam mana? mesti la syg negara weh...


tadi aku bersembang pasal bersih dgn sorang dak nih~ tapi syg.. aku xmampu nak menguraikan apa yang terjadi dsebalik perbualan kami.. very2 the sensitif, maaf, saya xreti nak bercerita scara matang, hehehehehe..

ok2x.. pandangan aku cam ni lah.. aku menyokong mana yang tbaik untuk negara malaysia. sebab aku sygkan malaysia, aku doa supaya negara kita aman, walaupun kita dah xberada dalam keadaan yang aman.. macam2 kes dah berlaku di negara kita. knp???? hanya yang memulakan yang mengetahui~ sebab aku hanya seorang rakyat yang masih mengharapkan perpaduan, kedamaian, ketulusan, kejujuran+++++... arghhhh..korang pun pk menda yang sama gak.... mentaliti pemikiran rakyat malaysia mungkin xsama, tapi keinginan kita yang kita harapkan untuk masyarakat dan negara mesti sama kan?

ok la.. aku doakan hari ni yang tbaik untuk negara aku.. aku nak bagitahu aku sayangkan negara aku.

gambar aku view dr

https://picasaweb.google.com/104201905154669598873/Bersih2Rally090711?authkey=Gv1sRgCN2Bo8PKqdzNIQ#slideshow/5627146841526894498

maaf..xtau nak bagi link cam en.khalis wat hehehehe~

ok la..pikirkan la wahai rakyat malaysia, apa yang tbaik untuk negara kita.. da orang bsuara dari dalam hati.. da yang bersuara mampu setakat bsuara.. da yang bsuara mampu menghuruharakan dan da yang bersuara tapi????

maaf, saya hanya lah rakyat malaysia yang ingin menyuarakan pendapat~


Malaysia.. i love u Malaysia

2 comments:

yuyu arissa said...

semoga MLAYSIA terus aman.. :))

lisa lis said...

sEmoga Dpermudah segala urusan~

p/s: buka metro tgk gmba..sbb e2 phimpunan ni xptut diadakan

http://www.hmetro.com.my/