misz.dejavu

follow facebook - dealova_1987@yahoo.com ( cahaya mataku )

blog ini blog peribadi, apa saya suka saya tulis, apa saya pikir saya tulis, blog saya berdasarkan apa yang berlaku dsekeliling saya, di depan, di belakang mahupun d kejauhan saya. blog saya tidak mungkin s'skema saya. impian saya jadikan blog saya diari saya, anda suka anda baca, anda tak suka senyap saja. biarlah hati anda saja berkata2x..saya jugak akan copy paste jika merasakan ia sesuatu yang saya ingin kongsikan bersama anda, tp jangan risau kerana saya pastikan apa yang saya copy n paste itu saya link kan ke tuan punya blog, tanda saya hargai nukilan anda~ saya ikhlas mengatakan sesiapa msuk blog saya, terima kasih sy hargai.. >>> ok2x dah hbis skema.. apa2 tq. hik2x... wat muka comel skit ><.. korang mmg comey ><

Post Mortem

Powered By Blogger

Monday, November 7, 2011

Wajah Bayi Yang Dikatakan Anak Justin Bieber

Salam...




Justin Bieber dikatakan ayah kepada bayi yang bernama Tristyn Anthony Markhouse Yeater, baru saja berusia 4 bulan. walaweh, hebat jugaklah penangan justin bieber ni kalau betullah yang tu anak dia. justin Bieber dikehendaki menjalani ujian darah bagi menentukan samada betul atau tidak itu anak dia. 

korang pun mesti dah tahu kan bagaimana perkara tu terjadi kan? nak citer lebih-lebih malas nak taip sebenarnya. kalau rajin belilah surat khabar atau tengok berita kat internet yer.. hehehehehe, nak bagi korang-korang ni rajin mencari jugak lah.

bayangkan lah andai betul ujian yang dbuat tu memang betul2 belaka.. pehhh... kesian la bieber.. menangis lah peminat-peminat dia, tapi perempuan tu dikatakan pernah buat hal yang sama pada dua lelaki lain, sumber lain mengatakan perempuan tu hanya ingin duit sahaja.

justin sabar jer lah yer, kalau bukan tu anak ko, ko g jerla wat ujian darah tu. settle.

2 comments:

SN said...

girl tu nmpk tua je..huuuu

lisa lis said...

yup..nampk tua, kecian justin hohohohohohoho~