misz.dejavu

follow facebook - dealova_1987@yahoo.com ( cahaya mataku )

blog ini blog peribadi, apa saya suka saya tulis, apa saya pikir saya tulis, blog saya berdasarkan apa yang berlaku dsekeliling saya, di depan, di belakang mahupun d kejauhan saya. blog saya tidak mungkin s'skema saya. impian saya jadikan blog saya diari saya, anda suka anda baca, anda tak suka senyap saja. biarlah hati anda saja berkata2x..saya jugak akan copy paste jika merasakan ia sesuatu yang saya ingin kongsikan bersama anda, tp jangan risau kerana saya pastikan apa yang saya copy n paste itu saya link kan ke tuan punya blog, tanda saya hargai nukilan anda~ saya ikhlas mengatakan sesiapa msuk blog saya, terima kasih sy hargai.. >>> ok2x dah hbis skema.. apa2 tq. hik2x... wat muka comel skit ><.. korang mmg comey ><

Post Mortem

Powered By Blogger

Saturday, July 23, 2011

Boringkah Korang Bila??????

Assalamualaikum...

morning semua, sedapnya sapa yang xkerja hari cuti2 cam nih..serius saya sgt2 la jeles..hehehehe~ bangun2x..blog dok calling2 suh bgun update dia keh3x.. ok la sapa jer yg cuti hr ni .. selamat bcuti k..cuti leklok..plan la nk g jenjalan mana2x dgn yg tersyg ok... 

pagi2 ni just nak share something jer..

kalu korang boring dgn blog korang hari ni, xpa2x..g rest kan pala hotak tu sampai la korang rasa rindu gila baban kat korang nya blog hehehehe~

kalu hr ni korang rasa xda apa2 nak update dalam blog korang.. dah2x..p men jauh2 smpai korang jumpa da something yang nk d share, sampai rasa cam nak balik cepat2 jer sbb korang nak wat entry baru..

kalu korang rasa cemuih nak blog walking, ok2x..korang p jenjalan sampai korang rasa penat nak bjalan.. bek aku jalan dalam blog hehehehe..guna mata guna otak xyah guna tenaga kaki ..keh3x..

something yang aku terjentik hati ini nak kongsi dgn korang..

kata2 dari blog abg ben..

'Jadilah blogger sejati .. Blogger sejati adalah blogger yang melogkan apa saja yang dia rasa patut dilogkan ... samada untuk dirinya sendiri atau dikongsi dengan orang lain ..'


hehehehe.. amacam?????? ok la... selamat bhari cuti na~~~~




p/s: rindunya dekat si dia~~~ ><

2 comments:

SoLy SoLicious said...

jom jadik blogger sejati............teeehhhheeeeeeeeeee

lisa lis said...

><....

jum3x....

xmo jadik blogger tegar..nak jadik blogger sejati..keh3x..