misz.dejavu

follow facebook - dealova_1987@yahoo.com ( cahaya mataku )

blog ini blog peribadi, apa saya suka saya tulis, apa saya pikir saya tulis, blog saya berdasarkan apa yang berlaku dsekeliling saya, di depan, di belakang mahupun d kejauhan saya. blog saya tidak mungkin s'skema saya. impian saya jadikan blog saya diari saya, anda suka anda baca, anda tak suka senyap saja. biarlah hati anda saja berkata2x..saya jugak akan copy paste jika merasakan ia sesuatu yang saya ingin kongsikan bersama anda, tp jangan risau kerana saya pastikan apa yang saya copy n paste itu saya link kan ke tuan punya blog, tanda saya hargai nukilan anda~ saya ikhlas mengatakan sesiapa msuk blog saya, terima kasih sy hargai.. >>> ok2x dah hbis skema.. apa2 tq. hik2x... wat muka comel skit ><.. korang mmg comey ><

Post Mortem

Powered By Blogger

Tuesday, July 19, 2011

BEN ASHAARI AJAK PILIH BLOG

Assalamualaikum



Pagi ni berblog walking cam biasa.. dah singgah tempat tertentu baru usha satu segmen Abg Ben nih, woooooo.... serius, aku teringin nak join..yup la..sebelum ni kan jadi silent reader abg ben jew.. 
tarik tutup sebelum kul 2 ni.. seb bek keja dah siap so..ley luangkan masa kejap utk join..

blog aku start pada 3 june 2011, 

aku buat blog pun sebab nak try apa yg menarik dgn blog sbb time tu aku dah ada tagged, my space, friendster, facebook.. ok2x..stop ainy..><

aku sebenarnya banyak aku nak blaja pasal blog ni n try nak jadi blogger..>> ini impian tiap blogger..

idola aku??? jeng3x...
aku ada idola tersendiri, aku minat dgn plbagai benda n byk nak tau pasal benda2 yg ada kat dunia nih.. mesti blog pilihan aku abg khalis

dan juga blog pilihan aku abg ben
yup la..dalam masa yang sama aku nak alert dgn setiap perkara yang jadi dalam dunia blog, hidup seharian kita, aku nak alert dgn perkara2 yang penting.. 
blaja pasal blog , nak tau segala nasihat pasal blog aku pilih blog abg ashaari

ini entry yang aku wat pasal kisah blogger yang aku minat ok... klik2x..


xkira sapa pun yang kita pilih utk jadikan idola untuk belajar tentang blog ni, yang penting hati kita ikhlas sebenarnya nak bblogging, aku pilih bblogging sbb aku nak tau ttg dunia blog sebenar~

makin aku kaji serius susah sebenarnya.. 

hehehehehehe ><  

ok la..aku mmg xmengharapkan apa2x..utk blog abg ashaari aku lebih suka jadi silent reader, nk komen bila aku nak la, sbb abg ben sendiri pun dah ramai peminatnya+aku.. tp aku cuma suport dr kejauhan hik3x..~ 

at least paling penting, pas aku join, aku dapat tmbah lagi ramai kenalan dalam dunia blog nih~

ok abg ben.. chayok2x....~ teruskan usaha untuk memberi tips2 yang bernas pada blogger2 yang baru mengenali dunia blog~ n tq utk tips2 dalam blog abg ashaari..

arigato ><

No comments: