misz.dejavu

follow facebook - dealova_1987@yahoo.com ( cahaya mataku )

blog ini blog peribadi, apa saya suka saya tulis, apa saya pikir saya tulis, blog saya berdasarkan apa yang berlaku dsekeliling saya, di depan, di belakang mahupun d kejauhan saya. blog saya tidak mungkin s'skema saya. impian saya jadikan blog saya diari saya, anda suka anda baca, anda tak suka senyap saja. biarlah hati anda saja berkata2x..saya jugak akan copy paste jika merasakan ia sesuatu yang saya ingin kongsikan bersama anda, tp jangan risau kerana saya pastikan apa yang saya copy n paste itu saya link kan ke tuan punya blog, tanda saya hargai nukilan anda~ saya ikhlas mengatakan sesiapa msuk blog saya, terima kasih sy hargai.. >>> ok2x dah hbis skema.. apa2 tq. hik2x... wat muka comel skit ><.. korang mmg comey ><

Post Mortem

Powered By Blogger

Thursday, July 14, 2011

Seminggu jer lagi..~

Assalamualaikum...

ok, esok 15 haribulan 7, so esok gak tarikh last segmen bersama khalis yang akan dtutup pada kul 10 pagi.. dan esok  plak aku cuti..yippi.. hari jumaat hari baik~ mmg seronok rest kat rumah setelah hampir seminggu bkerja.. ok, aku dah terover lak nih~

kalu ikut 15/07/2011 sehingga 22/7/2011 >>>> seminggu la nih~

HARI LAHIR KEKASIH HATI AKU 
NORHISHAM B. ABD RASHID

so, aku kena rushing dalam masa seminggu ni untuk bagi hadiah yang berharga untuk si dia, bukan intan permata atau apa saja yang terlalu mahal, tapi aku nak bagi hadiah yang simple, menarik dan si dia tertarik..

jeng3x... ( mcm2 pk nak bagi hadiah apa??? )

pagi td sarapan pagi dengan si dia, so aku minta gambar dalam hp si dia.. aku bluettoth byk2x..walaupun gmbor tu aku dah ada.. so aku nak wat something yng special sikit utk dia..

so esok aku cuti, jadi aku nak cari sesuatu, then hari seterusnya aku nak wat operasi kreatif dalam pala hotak nih~

so waiting 22 july 2011~~~~~~~ ><

p/s: shhtttt...nak kena senyap2 ni..nnti si dia tau~




2 comments:

Unknown said...

selamat hari lahir utk kekasih terkasih tu ye...

salam singgah kenalan....follow²

lisa lis said...

uikshh..hahaha.. awalnya wish..hik3x..tq2x..

yup2x..jom2x..singah menyinggah~ i follow ~

><