misz.dejavu

follow facebook - dealova_1987@yahoo.com ( cahaya mataku )

blog ini blog peribadi, apa saya suka saya tulis, apa saya pikir saya tulis, blog saya berdasarkan apa yang berlaku dsekeliling saya, di depan, di belakang mahupun d kejauhan saya. blog saya tidak mungkin s'skema saya. impian saya jadikan blog saya diari saya, anda suka anda baca, anda tak suka senyap saja. biarlah hati anda saja berkata2x..saya jugak akan copy paste jika merasakan ia sesuatu yang saya ingin kongsikan bersama anda, tp jangan risau kerana saya pastikan apa yang saya copy n paste itu saya link kan ke tuan punya blog, tanda saya hargai nukilan anda~ saya ikhlas mengatakan sesiapa msuk blog saya, terima kasih sy hargai.. >>> ok2x dah hbis skema.. apa2 tq. hik2x... wat muka comel skit ><.. korang mmg comey ><

Post Mortem

Powered By Blogger

Thursday, July 7, 2011

bila aku suka nombor......?????


assalamualaikum...



yey3x.. jap lagi dah nak balik kerja.. lega...esok balik kampung yippi..amat2 la suka...
aku rindukan mak..tok..kak ya..dik man..cek ma.. huhuhuhu..sob3x... nak rindu bloody..bloody dah ilang..huarghhh ni yang sedih..

ok2x..xmo sedih..nnti kalu mengenangkan kucing ksygan aku tu..kompom aku nngis...

sok 8 haribulan.. so aku nak last kan entry aku dgn nombor kegemaran aku.. aku suka no 7, xtau napa? tp sebab hari lahir aku 7.10 kot kot.. pastu 7 keajaiban dunia pun tujuh gak.. ~ hehehehe.. pak we aku lak lahir bulan 7.. lagik.. akak aku ngan adik aku si iwan tu lahir 17 haribulan da tujuh gak.. yang pasti beckham lak dulu dia pakai jersi no 7..eh2x..btui ka? hehehe.. hantam sj lah~lagi.. sbb aku suka lukis no 7.. 7 ni cam bw demensi br utk aku hak3x..yeker? hahahaha..bykkn nombor 7 dlm ni ( ok..entry syok sndiri )

k la.. dah3x...tangan xmo taip dah nih.. aku cuma nak lastkan aku nya entry ni..cuma nak bgthu..


hari ni.. 07/07/2011..hehehehehe..hari ni kan hari cuti georgetown world heritage city day kat penang... appun..sok balik kampung..love my family a lot3x.....


ok la... bye3x......

by: misz.dejavu77

2 comments:

mykhalis said...

no 7? tapi mesti tak suka tengok ntv7..btul tak?

lisa lis said...

hahahahaha..cam ner tau? kah3x... mmg xtgk pun ntv7.. bek tgk tv9 byk katun hik3x....