misz.dejavu

follow facebook - dealova_1987@yahoo.com ( cahaya mataku )

blog ini blog peribadi, apa saya suka saya tulis, apa saya pikir saya tulis, blog saya berdasarkan apa yang berlaku dsekeliling saya, di depan, di belakang mahupun d kejauhan saya. blog saya tidak mungkin s'skema saya. impian saya jadikan blog saya diari saya, anda suka anda baca, anda tak suka senyap saja. biarlah hati anda saja berkata2x..saya jugak akan copy paste jika merasakan ia sesuatu yang saya ingin kongsikan bersama anda, tp jangan risau kerana saya pastikan apa yang saya copy n paste itu saya link kan ke tuan punya blog, tanda saya hargai nukilan anda~ saya ikhlas mengatakan sesiapa msuk blog saya, terima kasih sy hargai.. >>> ok2x dah hbis skema.. apa2 tq. hik2x... wat muka comel skit ><.. korang mmg comey ><

Post Mortem

Powered By Blogger

Tuesday, July 19, 2011

19 julai hari yang bahagia utk saya..TERIMA KASIH ALLAH

assalamualaikum...

Alhamdulilah, Hari ini 19 Julai 2011, hari yang bermakna untuk aku..

1.Kelahiran seorang bayi ppuan pada tgahari tadi, alhamdulilah kak Haslina selamat melahirkan bayi   ppuannya~ aku doakan yang terbaik untuk Bayi tu.. sayang dia, walaupun xdapat tgk gambar lagi.

2.Terima Kasih utk Abg Khalis sebab hari ini aku d riview untuk segmen bersama khalis , semoga hubungan antara blogger bertambah erat, andai ada salah btulkan saya yg msih baru dalam dunia blog. http://blogslucumenarik.blogspot.com/2011/07/review-pemenang-segmen-bersama-khalis_19.html

3.Hari ini bertambah lagi kwn2 dalam blog aku ni.. thanks untuk http://oiikaoi.blogspot.com/2011/07/ben-ashaari-aku-pilih-3-blog-ini-kerana.html kerana sudi view blog sy~ semoga ukhwah terjalin.

4. Thanks untuk abg ben wat segmen yang boleh mengeratkan hubungan antara blogger

4.Hari ni Allah telah memberi rezeki yang melimpah ruah utk smoker haven Tesco Jelutong hari ini. alhamdulilah, semoga sales kembali meningkat. Terima Kasih Allah.

hehehehe...xckup la 7.. sbb saya hahahahahaha.. yang tu jer aku nak tulis~

terima kasih utk sesiapa saja yg sudi singgah d blog ini~ terima kasih~


p/s: hari ni andai ada yang bahagia.. gembiralah kerana kebahagiaan itu anugerah tuhan, kongsilah kebahagiaan itu bersama dengan org terdekat dgn mu. Andai hari ini pula kita berduka, janganlah engkau bersedih kerana Tuhan sedang menguji mu. Kebahagiaan pasti menyusul.

6 comments:

SoLy SoLicious said...

semoga hari esok bertambah keceriaan dalam hidup awak.. ^____^

lisa lis said...

alhamdulilah..

insyaalaah, amin~

tq soly solicius, smoga hidup kita semua btambah2 ceria~

Ammar said...

Bahagianya dia...hehehehe

lisa lis said...

hehehehe.. ><

mykhalis said...

tahniah2..smoga bertambah rajin k?

lisa lis said...

insyaalah.. slagi lemak2 kat jari ni xmalas hahahahaha~ tq abg khalis~