misz.dejavu

follow facebook - dealova_1987@yahoo.com ( cahaya mataku )

blog ini blog peribadi, apa saya suka saya tulis, apa saya pikir saya tulis, blog saya berdasarkan apa yang berlaku dsekeliling saya, di depan, di belakang mahupun d kejauhan saya. blog saya tidak mungkin s'skema saya. impian saya jadikan blog saya diari saya, anda suka anda baca, anda tak suka senyap saja. biarlah hati anda saja berkata2x..saya jugak akan copy paste jika merasakan ia sesuatu yang saya ingin kongsikan bersama anda, tp jangan risau kerana saya pastikan apa yang saya copy n paste itu saya link kan ke tuan punya blog, tanda saya hargai nukilan anda~ saya ikhlas mengatakan sesiapa msuk blog saya, terima kasih sy hargai.. >>> ok2x dah hbis skema.. apa2 tq. hik2x... wat muka comel skit ><.. korang mmg comey ><

Post Mortem

Powered By Blogger

Thursday, July 21, 2011

BEN ASHAARI CARI BLOGGER BARU JER

Assalamualaikum...


yea3x..abg ben wat segmen lagik..kah3x... pagi2 kena gelak manja ~

ok2x..aku blogger baru lagik jadi kompom la teramat sesuai untuk join segmen ni~

utk blogger yang sudi view entry kat blog sy hr ni.. 

tq7xxxxxxxx.. >< wat muka comey~~

blog saya blog peribadi.. tapi insyaalah xda la semua hal peribadi still ada maklumat yang saya suka nk kongsi..sy kongsi kan lah~

kalau da yang xkena dgn selera anda maaf, diri ni still blaja untuk jadi blogger~

saya mungkin bukan memilih utk jadi blogger tegar~ ckupla blogger sejati~

anda follow sy, insyaalah sy follow korang balik~

pling best sy nak tau dunia blooger2 lain~~~

truskan bblogging~


tq abg ben wat segmen lagikkkk~

p/s:pagi ini dunia ku haru biru lalalala~


30 comments:

mykhalis said...

gud luck k? blog hepi2..mst takde tekanan punye

lisa lis said...

wah...tharu sy, abg khalis rajin bw kat blog sy...tq7777777x... ><

tq2x..

ariana said...

salam kenal. Dari segmen yg sama. No 76 :)

najihahfara said...

singgah :)

mari2 berblog

lisa lis said...

salam~

trima kasih... ><

sama2 follow back~

lisa lis said...

cik najihah~

aikshh3x...tq2x...

jom2x bblog~

Fariza Othman said...

datang balas kunjungan. salam perkenalan.

keep blogging.

http://farizaothman.blogspot.com/2011/07/ben-ashaari-cari-blogger-baru-jer.html

xoxo

MizzTina said...

jalan2 sini lak.. =)

lisa lis said...

tq semua~~~

sama2 bblogwalking n sama2 tmbah kenalan~

Unknown said...

"salam singgah kenalan....follow² ye...
see u around"

Laila Majid said...

singgah sini :)

Linniey said...

salam perkenalan dr lini :-)

Nazzue said...

salam dari hati...happy blogging yea!!!

Lepak sambil bersantai di NazZue.com

Kancil 8349 said...

terima kasih kerana follow saya...dan tahniah kerana anda menjadi follow yang ke 100....

Ida said...

mgkn bleh buang word verification [tgk setting], utk mudahkn org komen.. ;p

usha2.. http://idacreativecraft.blogspot.com/2011/07/ben-ashaari-cari-blogger-baru-jer.html

leh join GA jugak kt ctu.. ;p

azzah said...

saya singgah na follow kamu..hepi blogging.. http://sayurlemak.blogspot.com/2011/07/ben-ashaari-cari-blogger-baru-jer.html

Lulu Caldina said...

lulu pun blogger baru..... ;)

lisa lis said...

ida: tQ, Hehehehe...ptutla kwn tgur ari tu susah nak komen..wokeh2x..dah buang dah...

NabilahMF said...

salam perkenalan.
singgah dari blog Incik Ben.
Happy blogging :)

http://abilitusaya.blogspot.com

SiPenaHitamPutih said...

salam ukhwah :)

Unknown said...

salam perkenalan,
singgah selalu..pengkomen tegar nie d

Mohd Sazli Cikgu Autocad said...

singgah support awk n tinggalkan tapak kaki..dushh!!huhu

Unknown said...

sggah dari blog Abg Ben..

AsyieqiN Rkey said...

hyep...jln2 usha snieee n follow..=)

http://angelzjourney.blogspot.com/2011/07/ben-ashaari-blogger-baru-jer.html

Nabila Wahab said...

hye disana, sy disini.. heheh..
singgah2 sambil berkenalan... :)

dukacita sbb x sempat nak join segmen bro ben ni.. urrmmm...

tp takpe..
singgah2 la blog sy kalau ada masa yee.. :)

Princess Feyqa said...

salam feyqa lawat sini tau :) lawat blog feyqa gk tau. http://princessfeyqa.blogspot.com/

Marina said...

marina, blogger baru membacer di sini..salam perkenalan

http://marinafazli.blogspot.com/2011/07/ben-ashaari-cari-blogger-baru-jer.html

Mohd Hakimi Zulkifly said...

sy dh follow kamu..

NadiahHalim dot com said...

Assalamualaikum..Salam perkenalan dihulur buat cik Lisa..follow u already! Teruskan berblog dgn menyampaikan perkara bermanfaat., Jemputlah ke blog saya (^_^)

Hadiah untuk saudari;
http://tinta-srikandi.blogspot.com/2011/07/nisfu-syaban-satu-transformasi-siri-2.html

Hope u like it! (^_^)

miss jambu said...

Genk menerjah sini
Meramaikan follower anda lagi hehehe
Salam perkenalan dari genk
Harimau gigit jari,Qari&Qariah tunjuk belang
Apa HOI HOI,ingat aku takda nama ke