misz.dejavu

follow facebook - dealova_1987@yahoo.com ( cahaya mataku )

blog ini blog peribadi, apa saya suka saya tulis, apa saya pikir saya tulis, blog saya berdasarkan apa yang berlaku dsekeliling saya, di depan, di belakang mahupun d kejauhan saya. blog saya tidak mungkin s'skema saya. impian saya jadikan blog saya diari saya, anda suka anda baca, anda tak suka senyap saja. biarlah hati anda saja berkata2x..saya jugak akan copy paste jika merasakan ia sesuatu yang saya ingin kongsikan bersama anda, tp jangan risau kerana saya pastikan apa yang saya copy n paste itu saya link kan ke tuan punya blog, tanda saya hargai nukilan anda~ saya ikhlas mengatakan sesiapa msuk blog saya, terima kasih sy hargai.. >>> ok2x dah hbis skema.. apa2 tq. hik2x... wat muka comel skit ><.. korang mmg comey ><

Post Mortem

Powered By Blogger

Thursday, July 28, 2011

BEN ASHAARI CARI BLOG... CEPAT


Assalamualaikum...

grrrrrrrr,....dengan laju dan sepantas kilatnya aku menulis utk segmen abg ben lagik..cis betul abg ben nih, wat segmen xroger aku.. tgk.. aku d rangking yang kebelakang lak tu kat tempat komen..haishhh..ni xley jadik nih.. abg ben sy nak marah ni kat abg ben.. penat wooo sy beli smpai 2 hp..abg ben ni kudukut nak wat m.call kat sy.. huh!!!! 

hehehehehe...yes..dapat lak meng auta~ keh3x.. abg ben jgn marah mnta ampun na~

abg ben, sy pelik ar..sebab sy heran n heran sgt2 dgn remaja sekarang ni. apsal la depa nih suka ikut hati sampai hati dah xley pikir mana baik mana buruk.. kenapa la depa nih suka wat keputusan sndry smpai terlupa jati diri.. bila agak2nya kematangan berfikir nak ada dalam diri remaja sekarang ni..


hehehehehe.. ><
abg ben sy nak tinggalkan soalan kat abg ben nih~

p/s: sempat la kau ni aini ambik kesempatan.. cehh!!!
( merebut peluang nih)

just nak tnya..abg ben bila nak ada dalam pic2 kecik kat tempat friends2 sy kat sini.. abg ben xnampak2 lagi kew sy nih??? hehehehehe~ kechik hati sy ni.. ><

sila la makbulkan hasrat sy nih~

nnti ley la sy gelak guling2 utk hari ini~




ok la... da complete ujian hr ni... cepat2..nak g anta url~

><

2 comments:

Emma said...

Emma joiiin jugak !!! :P

http://emmaeema.blogspot.com/2011/07/ben-ashaari-cari-blog-cepat.html

deqlis said...

dtg terjah dari blog BA

http://ellismelia.blogspot.com/2011/07/ben-ashaari-cari-blog-cepat.html

Jom tgk U Mobile On Net