misz.dejavu

follow facebook - dealova_1987@yahoo.com ( cahaya mataku )

blog ini blog peribadi, apa saya suka saya tulis, apa saya pikir saya tulis, blog saya berdasarkan apa yang berlaku dsekeliling saya, di depan, di belakang mahupun d kejauhan saya. blog saya tidak mungkin s'skema saya. impian saya jadikan blog saya diari saya, anda suka anda baca, anda tak suka senyap saja. biarlah hati anda saja berkata2x..saya jugak akan copy paste jika merasakan ia sesuatu yang saya ingin kongsikan bersama anda, tp jangan risau kerana saya pastikan apa yang saya copy n paste itu saya link kan ke tuan punya blog, tanda saya hargai nukilan anda~ saya ikhlas mengatakan sesiapa msuk blog saya, terima kasih sy hargai.. >>> ok2x dah hbis skema.. apa2 tq. hik2x... wat muka comel skit ><.. korang mmg comey ><

Post Mortem

Powered By Blogger

Tuesday, July 19, 2011

Terima Kasih Khalis

Assalamuaikum,



Terima Kasih abg khalis, xsangka sangat2x.. terkejut lagik nih, hahahaha... td tkejut siap gelak kuat2 kat tesco nih hak3x... mana tak terkejut pas siap jer wat entry bila sudah tertulis kau jodohku, pas tu tgk dashboard kuar entry baru abg khalis yang ni..

dgn muka yang xda perasaan ni n bila buka jer...arghhhhhhh... kah3x..aku terkejut n tergelak kuat2..hahahaha~ 

serius suka3x....~ trasa diri ini dhargai..cewahhhh ~

hope, insyaalah.. semalas2 macam mana pun kena gak update entry.. xmo bagi blog ni bsarang hihihihi..

terima kasih, walaupun sy ni br jer nak terjebak2 dgn dunia blog, da nya sokongan dr org cam abg khalis, semangat nak bblog lagik kuat nih~ 

thanks untuk yang view blog saya jugak..jasa korang sgt2 la sy hargai..
and
thanks jugak ada yang sudi tmbahkan follower saya .

hehehe..shoutbox xreti nak wat lagi.. pas ni kompom sy wat.. i try~

thanks again abg khalis..

Thanks7777777x.....

No comments: