misz.dejavu

follow facebook - dealova_1987@yahoo.com ( cahaya mataku )

blog ini blog peribadi, apa saya suka saya tulis, apa saya pikir saya tulis, blog saya berdasarkan apa yang berlaku dsekeliling saya, di depan, di belakang mahupun d kejauhan saya. blog saya tidak mungkin s'skema saya. impian saya jadikan blog saya diari saya, anda suka anda baca, anda tak suka senyap saja. biarlah hati anda saja berkata2x..saya jugak akan copy paste jika merasakan ia sesuatu yang saya ingin kongsikan bersama anda, tp jangan risau kerana saya pastikan apa yang saya copy n paste itu saya link kan ke tuan punya blog, tanda saya hargai nukilan anda~ saya ikhlas mengatakan sesiapa msuk blog saya, terima kasih sy hargai.. >>> ok2x dah hbis skema.. apa2 tq. hik2x... wat muka comel skit ><.. korang mmg comey ><

Post Mortem

Powered By Blogger

Wednesday, July 20, 2011

Ketika Hati Di landa Amuk Cinta



ketika cinta sedang membutakan hati mu..
ingat lah tuhan yang sentiasa menerangi hati mu..

andai kita sedang dilanda duka..
ingatlah kedukaan tu sebenarnya anugerah yang diberikan tuhan.

duka yang datang itu adalah kerana tanda tuhan menyayangi kita,
di ujinya hati kita kerana ingin melihat mampukah umatnya tabah menjalani hidup ini?

ketika cinta membutakan hati mu
istigfar banyak-banyak kerana cinta itu datangnya dari tuhan.

ketika cinta membutakan hati mu
ketika ketaksuban hati ingin memiliki cinta
ingatlah bahawa cinta sesama manusia tidak kekal selamanya~

cintailah yang Maha Esa

Biarkan hati kita ikhlas melafazkan kata-kata zikir, biarkan hati kita ikhlas melafazkan al-fatihah utk yang tersyg yang tiada di sisi kita, biarkan hati ini sentiasa mengigati yang satu dan biarkan rasa cinta kita disemaikan dgn keihlasan apabila melakukan sesuatu untuk orang yang tersayang dan biarkan hati kita sentiasa meredhai apa yang berlaku.

Amin.

No comments: