misz.dejavu

follow facebook - dealova_1987@yahoo.com ( cahaya mataku )

blog ini blog peribadi, apa saya suka saya tulis, apa saya pikir saya tulis, blog saya berdasarkan apa yang berlaku dsekeliling saya, di depan, di belakang mahupun d kejauhan saya. blog saya tidak mungkin s'skema saya. impian saya jadikan blog saya diari saya, anda suka anda baca, anda tak suka senyap saja. biarlah hati anda saja berkata2x..saya jugak akan copy paste jika merasakan ia sesuatu yang saya ingin kongsikan bersama anda, tp jangan risau kerana saya pastikan apa yang saya copy n paste itu saya link kan ke tuan punya blog, tanda saya hargai nukilan anda~ saya ikhlas mengatakan sesiapa msuk blog saya, terima kasih sy hargai.. >>> ok2x dah hbis skema.. apa2 tq. hik2x... wat muka comel skit ><.. korang mmg comey ><

Post Mortem

Powered By Blogger

Monday, July 25, 2011

Ada Apa Dengan Selena Gomez

Assalamualaikum...

hohohohoho..lama aku xmenjenguk blog aku n kwn2 aku nih.. cian blog ni, almaklumlah xda masa lak bberapa hari ni, tahap kerajinan meng' update blog plak menurun..hihihihi>>> alasan sebenarnya kepupusan idea kah3x...

tadi aku teringin nak godek2 pasal selena gomez..




ala..minah yang cumel sgt2 ni lah..aku minat giler ngan selena gomez ni..serius.. tp yang aku xminat adalah
pak we dia haiyaaaaa... apa ley wat cinta budak2x..hak3x... pedulik la kan... asalkn dia org bahagia..

aku jumpa satu link yang aku boleh usha banyak pasal dia, semua pasal dia.. alahai..suka tgk muka dia yg cute miut tu..napa la aku xley jadik muka comey cam dia..



    


Birth nameSelena Marie Gomez
BornJuly 22, 1992 (age 19)
Grand Prairie, Texas,United States
GenresPop rockdance-pop,electropop
OccupationsActress, singer-songwriter, musician, fashion designer
InstrumentsVocals, piano, guitar, drums
Years active2002–present
LabelsHollywood
Associated actsSelena Gomez & the Scene
Forever the Sickest Kids
Taylor Swift
Websiteselenagomez.com
ok la.. dah intro dah..korang klik jer kat tajuk tu.. nnti korang akan trus masuk ke link tu..

p/s: mau wat kerja dulu hehehehehe~

No comments: