misz.dejavu

follow facebook - dealova_1987@yahoo.com ( cahaya mataku )

blog ini blog peribadi, apa saya suka saya tulis, apa saya pikir saya tulis, blog saya berdasarkan apa yang berlaku dsekeliling saya, di depan, di belakang mahupun d kejauhan saya. blog saya tidak mungkin s'skema saya. impian saya jadikan blog saya diari saya, anda suka anda baca, anda tak suka senyap saja. biarlah hati anda saja berkata2x..saya jugak akan copy paste jika merasakan ia sesuatu yang saya ingin kongsikan bersama anda, tp jangan risau kerana saya pastikan apa yang saya copy n paste itu saya link kan ke tuan punya blog, tanda saya hargai nukilan anda~ saya ikhlas mengatakan sesiapa msuk blog saya, terima kasih sy hargai.. >>> ok2x dah hbis skema.. apa2 tq. hik2x... wat muka comel skit ><.. korang mmg comey ><

Post Mortem

Powered By Blogger

Tuesday, July 12, 2011

Pelajar UMT hina PM, RAJA dan LAGU NEGARA KU...

Assalamualaikum...

xabis2x lagi da orang yang xbersyukur.. 

dah belajar tinggi2 sampai bertingkat2 napa la kita nak bodohkan diri dengan pemikiran yang cetek~ 

malu weh kalu orang kata budak U sekarang xnak pakai otak..

ok la. aku share menda ni dari http://www.budakbotak.com/2011/07/gambar-pelajar-umt-hina-raja-pm-lagu.html#comment-form .. xtau la berapa ramai yang masukkn enrty nih, tq budak botak..cek mnta share entry hehehe~


ok la..untuk semua yang masih belajar xkira la korang blaja appun.. plz jgn jadi manusia dan bangsa yang berfikiran sebegini.. rosak bangsa...

k2x..nak wat kerja dulu nih~

p/s: aku pun satu gak nih..bila la nak bfikiran utk wat kerja hehehehehehehe~

2 comments:

mykhalis said...

rasanya sakit mental budak ni.. camne la leh jadi camni..takde agama , politik yg nak rakyat jadi camni.. tol tak?

lisa lis said...

yup...ini lah bila budak2 yang dah tlalu bebas dan merasa diri mereka mkin besar kepala~ kalu fikir scara logik la..rakyat dberi akal utk myuarakan apa yang ptut~ tp kena la bfikir dulu ~ haishhh..budak2x...apa la nak jadi..

p/s:semalam tgk fb byk budak2 yang bcerita pasal politik, ley gelak n geleng kepala jer la~