misz.dejavu

follow facebook - dealova_1987@yahoo.com ( cahaya mataku )

blog ini blog peribadi, apa saya suka saya tulis, apa saya pikir saya tulis, blog saya berdasarkan apa yang berlaku dsekeliling saya, di depan, di belakang mahupun d kejauhan saya. blog saya tidak mungkin s'skema saya. impian saya jadikan blog saya diari saya, anda suka anda baca, anda tak suka senyap saja. biarlah hati anda saja berkata2x..saya jugak akan copy paste jika merasakan ia sesuatu yang saya ingin kongsikan bersama anda, tp jangan risau kerana saya pastikan apa yang saya copy n paste itu saya link kan ke tuan punya blog, tanda saya hargai nukilan anda~ saya ikhlas mengatakan sesiapa msuk blog saya, terima kasih sy hargai.. >>> ok2x dah hbis skema.. apa2 tq. hik2x... wat muka comel skit ><.. korang mmg comey ><

Post Mortem

Powered By Blogger

Sunday, July 17, 2011

Kesian Kawan Aku Terkepit

Assalamualaikum...

hehehehe..maaf, aku rasa nak ketawa, Juliey sorry hati aku tak terdetik dan tak terniat nak gelak.. serius..aku tengah menaip ni pun aku dok sengih sorang2x..aku citer dekat kak vida pun aku masih gelak... ok2x.. mmg xkena kat aku.. tapi serius sgt2 aku minta maaf dekat hang~ hehehe >< juliey jgn marah, sila wat muka comey na~ ><

ini cerita kejadian kawan aku terkepit pintu keta+dikapit pintu keta aku...

pic juliey ~ pic tkapit pintu xda..giler kew nak ambik??? hahahahahaha


malam semalam, pas balik kerja.. smpai jer aku kuar keta cam biasa, n aku akan tutup keta aku pun cam biasa, nama pun keta tua..hik3x.. aku just katup la kuat2x..dpendekkn citer.. aku dgr kwn aku ckp " aini, tangan aku terkepit pintu" mcm tu kiranya~ aku lak dgr wat bodoh la.. sbb aku dgr cam dia main2x.. sekali btul2 da.. hahahaha>>> maaf perut aku ni dok gelak... haishhh~

nak tau napa aku gelak?? aku dah mnta maaf ok.. tp aku msih nak tgelak..

korang kalu terkepit pintu apa korang wat??? kompom korang dah mengelupor kan?? kompom korang dah melalak2 menjerit..kompom aku tgk dah jadik histeria.. hahahahaha~ 

tapi...

si juliey ni serius xda bunyi..cuma dia ckp dgn nada slow jer seolah2 dok nak pkena aku hahahahaha~ tu yang aku xambik serius n x ambik pusing~ pas aku dgr dia ckp cm tu aku pling tp ingat men2..mmg btui 3 jari dia dikapit pintu keta aku..br la aku cuak mbuka pintu keta~ skit tu bila kena.. kalu aku yang kena kompom effect kejutan aku cam tgk citer transformer.. juliey ang dah tgk..ang kompom tau effect dia cam ner kan? hehehehe~

juliey aku minta maaf bjuta2 kali~

nnti aku belanja makan satay yg sedap kat pdang kota na~ 

moral citer... pls menjerit bila terjadik something walaupun benda tu kecik..effect dia jugak akan selaju korang menjerit~

juliey... jgn buka cita pasal ni tau.. nnti aku akan gelak gila babun weh~ 

p/s: hari ni besday kawan aku si Killer..happy besday~~~~

4 comments:

sue perbs.. said...

haha.. kesian kwn tu... btw, singgah sini n follo kamu

lisa lis said...

hehehehe..cian dia...apa ley wat menda nk jadik.. tq2x...sudi follow sy.. sama2 m'follow~

julinab said...

hehehehe...aini ok aku maafkn lgpn bukan salah ang..huhuhu... dah nk bt can ner kan aku jenis yg tk cepat menjerit.hikhikhik...wlpn rasa sakit tu ada...tp aku tk suka bg org panik. taw2 je la ang kalu panik tk terbuka pintu rasanyer..hakhakahak...

lisa lis said...

hehehehe..btul2x..kalu aku panik semalam mmg aku xbuka pintu tu..takut aku buka aku katup balik hehehehe~ jgn marah tau..nnti aku blnja makan satay lagi yer~