misz.dejavu

follow facebook - dealova_1987@yahoo.com ( cahaya mataku )

blog ini blog peribadi, apa saya suka saya tulis, apa saya pikir saya tulis, blog saya berdasarkan apa yang berlaku dsekeliling saya, di depan, di belakang mahupun d kejauhan saya. blog saya tidak mungkin s'skema saya. impian saya jadikan blog saya diari saya, anda suka anda baca, anda tak suka senyap saja. biarlah hati anda saja berkata2x..saya jugak akan copy paste jika merasakan ia sesuatu yang saya ingin kongsikan bersama anda, tp jangan risau kerana saya pastikan apa yang saya copy n paste itu saya link kan ke tuan punya blog, tanda saya hargai nukilan anda~ saya ikhlas mengatakan sesiapa msuk blog saya, terima kasih sy hargai.. >>> ok2x dah hbis skema.. apa2 tq. hik2x... wat muka comel skit ><.. korang mmg comey ><

Post Mortem

Powered By Blogger

Wednesday, July 13, 2011

Orang Ada Blog, Kau Pun Nak Ada Blog

orang da blog kau pun nak ada blog.. tapi blog kau tu xjalan~ trafik xnaik.. orang xview ko.. nak blogwalking ko pun orang pk banyak kali weh... 

kesunyian nih..huhuhuhuhu~ > <


duss..dasyat tul hati aku ni dok bfikir2x..hahahahaha~ k la..tu setan ngah merasuk jiwa kah3x..abaikan jer..

sob3x..tiba2x lak terasa nak sedih.. >>>> >< ok wat muka sedih hehehe~
sedih la weh..blog aku ni macam baby baru lahir..~ baby len dah bguling..da yang baru nak merangkak, da yang baru blaja berdiri..bjalan..bcakap2.. haishh.. blog aku lak? 

hehehe..btul2 mcm baby baru lahir.. padahal.. wat blog dah lama...

tiba2...otak aku dok ligat pk nk wat menda jahat nih untuk mnaikkn blog aku..hik3x..

xmo3x...xboleh..hati kena ikhlas woo mau wat blog..sebab tujuan aku wat blog sebab nak ..ermm?? ehehehe..nak cari kwn..blaja wat blog.. almaklumlah dunia facebook aku dah bhenti..sbb kedai aku...
 ( ok bhenti kejap..sibuk lak kwn aku kat sebelah nih.. suhh3x..g men jauh2x..)..ok2x..sebab pc kat kedai aku.. bos  
aku dia block fb..u tube..laman2 yg bkaitan dgn dgnnya..hnya blog jer weh aku boleh wat...

sedih weh keluhan hati aku nih~

sob2x... seb bek la blog2 yang aku msuk best2..so aku xheran dah weh dgn facebook.. tp kalu msuk fb still mcm demam bola hahahaha~ 

ok2x..plz bagi aku nasihat.. jiwa aku meronta2 nak blog aku dview orang..pe patut aku wat weh???
xkan aku nak cari publisti murahan kot.. xkan nak merayu kat blogger tegar hehehehe~

ok..tutup entry..

p/s: grrrrrrrr...ngah geram dgn si dia, smpai hati xmsj aku, kata nak dtg huhuhuhu ~ dussssssssss~

No comments: