misz.dejavu

follow facebook - dealova_1987@yahoo.com ( cahaya mataku )

blog ini blog peribadi, apa saya suka saya tulis, apa saya pikir saya tulis, blog saya berdasarkan apa yang berlaku dsekeliling saya, di depan, di belakang mahupun d kejauhan saya. blog saya tidak mungkin s'skema saya. impian saya jadikan blog saya diari saya, anda suka anda baca, anda tak suka senyap saja. biarlah hati anda saja berkata2x..saya jugak akan copy paste jika merasakan ia sesuatu yang saya ingin kongsikan bersama anda, tp jangan risau kerana saya pastikan apa yang saya copy n paste itu saya link kan ke tuan punya blog, tanda saya hargai nukilan anda~ saya ikhlas mengatakan sesiapa msuk blog saya, terima kasih sy hargai.. >>> ok2x dah hbis skema.. apa2 tq. hik2x... wat muka comel skit ><.. korang mmg comey ><

Post Mortem

Powered By Blogger

Thursday, July 14, 2011

hati kata khalis menipu _ segmen bersama khalis

assalamualaikum...



ok2x..skrg time utk mentenangkan diri, puhh kirii..puhhh kanan.. puhhhh3x...

aku geram ni dgn abg khalis, sampai hati wat cam tu..huhuhuhu, sob3x..sedih woo hati ini, knp wat cam tu???

kenapa3x...?????


huhsssshhhhss... >>> ngah berusaha menenangkan diri...


bro xyah la wat cam tu... susah woo hati ini, kan kita hari2 view blog khalis.. bukan kata nak tipu.. btul nih...

dalam masa beberapa jam ni..dah banyak kali sy buka blog khalis.. layan blog khalis..semua sy buka.. sampaikan yang lama2 pun saya buka walaupun dah baca..saya buka lagi..hahahaha... ><

ni khalis wat segmen lagi...tiap minit saya buka sampai otak kata.. " aini..plz..stop it..penat wooooo" hahaha..padan muka otak..sok kan cuti..kena la buka selalu ( nk buka smpai muntah )...yer la nnti sy sok rindu.. nak on9 pun kat tempat kerja la...~ 

bro khalis kenapa wat cam tu? knp trafik tu mcanak2x naik.. bro tau x saya jeles.. ><  sob3x.. bro minta aura skit hehehehe~

bro kenapa wat cam tu..xyah la wat entry yg best2..setiap saat saya msuk blog khalis..tgk hati ni..ngada2 gak kata nak msuk..jari2 ni ngada2 gak nak tekan blog abg khalis~ hehe

bro khalis, saya xpuas hati lagi nih dgn khalis.. serius mmg xpuas hati.. knp khalis wat cam tu khalis!!!!!!!




grrrrrrrrrrr>>>>> buat muka kucing geram...  alololo..>>> tomeynya hehehe~


sy geram sebab da yang syak khalis tipu..sob3x..xbek woo.. purata orang yang mengview blog cam khalis ni mestila tinggi, sebabnya .....

1. blog khalis kan byk entry yang ringkas2x..so purata untk melihat n view lebih pantas..
2. blog khalis http://blogslucumenarik.blogspot.com lebih ringan, so senang nak loading.
3. blog khalis entry sgt2 la menarik, kalau x xda la saya terpikat sehingga kini.
4. blog khalis serius sempoi sebab saya xbosan.
5. blog khalis seronok nak baca sebab ayat mengarut2 dia kadang2 mgeletek hati ini kah3x..
6. blog khalis best sbb khalis sgt2 la friendly ngan blogger yang lain.
7. blog khalis ni.. ehehehehehe... sebenarnya saja nk ckupkan syarat 7 nih.. khalis kan tau saya suka no 7,     so..stop kat sini la...

eh2x..xley stop lagik..sebenarnya saja nak join kali kedua segmen bersama khalis.. hihi..jgn marah2x..

hehehehe...amacam penat baca??? sorry ttiba idea terlebey.. masing2 da pandangan tersndiri~ so ketuk dada tnya hati.. kalu ketuk sakit, kena tnya diri keh3x...

sy just nak bagitahu jer nih.. saya sentiasa sokong khalis.. chayok2 khalis.. bg trafik naik mcanak2x.. carik entry yg best2.. boleh cek share2 sikit hik3x..


p/s: abg khalis..minta petua n aura trafik tu..nak sikit~

12 comments:

mykhalis said...

berdebar2 nak baca tadi cis cis.. tapi terharu ni.. khalis akan usaha supaya post tidak akan membosankan.. terima kasih banyak2..nak aura.. rahsia nie..tapi tunggu hari isnin nak tahu rahsianya.. hehe

lisa lis said...

hahahaha..msti kelakar tgk muka bro bdebar2x,..kah3x..>>>nak gelak guling2 jap nih hihihi~ alahai..lmbat sgt la nk tunggu hr isnin..ley wat cek xlena tdo nih hik3x..wokeh2x.. ingat tau jgn lupa kongsi rahasia hehehehe~

chayok2x...~

Unknown said...

saya setuju

lisa lis said...

hahaha,,kalaulah ley like..dah lama like utk khalis~ >< wing3x..

SoLy SoLicious said...

hi khalis... sy dtg follow kamu :)

follow sini jugak kalo sudi ^_______^

http://soliciousstorynory.blogspot.com/

lisa lis said...

Soly Solicios.. hehehe.. khalis blognya d sini yew.. http://blogslucumenarik.blogspot.com/

thanks still follow sy~

mykhalis said...

ada tak perbezaan trafik semlam?huu,,nak tau je

lisa lis said...

hehehehehe..serius.. malu gler nak bgthu, tp utk pmulaan..pehhh, mmg gila la kot sy tgk..trafik naik mcanak walaupun xbyk..tp serius..agak tperanjat hik3x..dan tharu~ tq abg khalis~ ni yang nak tlebih syg kt blog khalis ni..tq gak kat follower abg khalis yang msuk view blog sy yg xseberapa ni..tq sgt2x..

Akunyer said...

ermm... blog khalis memang best.. Ticer follow sini... :)

lisa lis said...

:) yup2x..btul..amat best, kwn skerja pun dah start usha2 blog khalis tu~ tq ticer.. sama2 m'follow~

Anonymous said...

bru bc blog khalis....tahniah utk lisa...salam perkenalan...;)

lisa lis said...

Trima kasih, salam perkenalan utk princess gak.. tq sudi usha blog ni~