misz.dejavu

follow facebook - dealova_1987@yahoo.com ( cahaya mataku )

blog ini blog peribadi, apa saya suka saya tulis, apa saya pikir saya tulis, blog saya berdasarkan apa yang berlaku dsekeliling saya, di depan, di belakang mahupun d kejauhan saya. blog saya tidak mungkin s'skema saya. impian saya jadikan blog saya diari saya, anda suka anda baca, anda tak suka senyap saja. biarlah hati anda saja berkata2x..saya jugak akan copy paste jika merasakan ia sesuatu yang saya ingin kongsikan bersama anda, tp jangan risau kerana saya pastikan apa yang saya copy n paste itu saya link kan ke tuan punya blog, tanda saya hargai nukilan anda~ saya ikhlas mengatakan sesiapa msuk blog saya, terima kasih sy hargai.. >>> ok2x dah hbis skema.. apa2 tq. hik2x... wat muka comel skit ><.. korang mmg comey ><

Post Mortem

Powered By Blogger

Tuesday, July 26, 2011

Serius Aku suka buat kerja dua kali

Assalamualaikum...




hohohohoho.. sungguh! kesian, dikau wahai blog ku syg.. sorry la hari ni xupdate apa2x.. bz sgt2x...
dr pagi aku wat personal sales staff, pastu aku lupa nak simpan btul2x..kena wat lagik huhuhuhu~ sadis lak hari ni, pas tu nak kena anta keta g services jap, tukar minyak itam, cian keta aku tu..sok kena dtg lagik mau tukar bateri lak..haishhhh~ lupa nak bw duit byk2x.. sengal la ko ni aini, apsal la hari ni hang ni asyik ter'miss something~ hahaha..dah la g bengkel tu aku kena pusing 2x.. bajet btui.. tapi dalam hati xkonfiden, last2 terlepas lak tmpat yg ptut aku msuk.. hehehehe~ aku mmg suka buat kerja dua kali!

ok la wahai blog ku syg~ maaf yer, hari ini saya tak dapat nak update kamu.. saya syg kamu, tapi saya bz hari ni..ok la... nak g makan dulu..~

2 comments:

mykhalis said...

makanpun kena 2 kali ke?

lisa lis said...

hahahahaha..a'ah makan pun dua kali~