misz.dejavu

follow facebook - dealova_1987@yahoo.com ( cahaya mataku )

blog ini blog peribadi, apa saya suka saya tulis, apa saya pikir saya tulis, blog saya berdasarkan apa yang berlaku dsekeliling saya, di depan, di belakang mahupun d kejauhan saya. blog saya tidak mungkin s'skema saya. impian saya jadikan blog saya diari saya, anda suka anda baca, anda tak suka senyap saja. biarlah hati anda saja berkata2x..saya jugak akan copy paste jika merasakan ia sesuatu yang saya ingin kongsikan bersama anda, tp jangan risau kerana saya pastikan apa yang saya copy n paste itu saya link kan ke tuan punya blog, tanda saya hargai nukilan anda~ saya ikhlas mengatakan sesiapa msuk blog saya, terima kasih sy hargai.. >>> ok2x dah hbis skema.. apa2 tq. hik2x... wat muka comel skit ><.. korang mmg comey ><

Post Mortem

Powered By Blogger

Wednesday, July 13, 2011

Segmen Bersama Khalis

Assalamualaikum..

hehehe..selamat pagi..



pagi2 buka blog n view blog khalis dulu.. baru la aku paham segmen dia tu..haishhh apa la aku nih.. lembab tui la.. almaklumlah baru jew tau blog~ >>> ok alasan...

ok2x.. segmen bersama khalis, sapa xkenal blog khalis memang rugi..sbb blog khalis macam2 ada wooo... macam transformer>> hehehehe..tlebey lak..


yerla..kejap btukar cerita ni kejap btukar cerita tu.. mcm2 woo..smpai la hati ni bkata2 mana la abg khalis ni dapat semua info nih.. tp khalis kan dh bg jwapan dia on9 dr pagi smpai malam. kalu aku boleh jem otak dok depan komputer jer..

ok2x..bbalik pada blog khalis..

aku suka bangat sebab...:

1. bila masuk nak masuk lagi.. kalu kuar pun nak masuk lagi
2. aku akan view n ttunggu entry apa dia nak msukkn lagi.
3.khalis sgt2 la xsombong ..dia still view blog org len cth blog aku yang xberbumbung dan xberatap nih~
4.khalis sgt la mesra alam hehehe..xda la mesra dgn blogger..
5.hahahaha..khalis suka layan beatifulnara+oh bulan..dulu ms aku xwat blog aku dah jumpa dia awal2 dlm komen2x..sbb tu aku layan blog dia awal2 lagi...
6.sebab khalis sgt2 la sporting..
7.khalis ni xlokek ilmu woo..n dia bagi nasihat kat aku.. 

ok la khalis ckup takat ni..sbb sy nak bg tujuh jew.. lebih2 xley..sbb sy suka no 7, jadi kena bagi 7 sbab gak..

ok  khalis... sy wish the best utk khalis untuk cari citer mcm2 ada.. hehehe ><




5 comments:

mykhalis said...

wahh top list sekarang ni.. bila datang sini je msti kembang hidung..wahaha..thanks sbb join..

lisa lis said...

ecececece..kembang hidung xper abg khalis.. jnji entry abg khalis sentiasa mantap2x..hik3x.. suka3x...

Kak Amy said...

salam kenal lisa , SR baru first time singgah di sini.SR follow kamu ye...

lisa lis said...

waalaikumusalam...

hehehehe...tq sbb sudi singah blog yg xseberapa nih...sesama m'follow..tq2x...

Anonymous said...

salam perkenalan..
first time dtg dari segmen khalis

jom singgah blog buruk saya ya
azrijohan.blogspot.com