misz.dejavu

follow facebook - dealova_1987@yahoo.com ( cahaya mataku )

blog ini blog peribadi, apa saya suka saya tulis, apa saya pikir saya tulis, blog saya berdasarkan apa yang berlaku dsekeliling saya, di depan, di belakang mahupun d kejauhan saya. blog saya tidak mungkin s'skema saya. impian saya jadikan blog saya diari saya, anda suka anda baca, anda tak suka senyap saja. biarlah hati anda saja berkata2x..saya jugak akan copy paste jika merasakan ia sesuatu yang saya ingin kongsikan bersama anda, tp jangan risau kerana saya pastikan apa yang saya copy n paste itu saya link kan ke tuan punya blog, tanda saya hargai nukilan anda~ saya ikhlas mengatakan sesiapa msuk blog saya, terima kasih sy hargai.. >>> ok2x dah hbis skema.. apa2 tq. hik2x... wat muka comel skit ><.. korang mmg comey ><

Post Mortem

Powered By Blogger

Saturday, July 23, 2011

En.Hamzah Saya Geram Dgn En.Hamzah

Assalamualaikum....

grrrrrrrrrrrrr~ cam nak cakar2 jer en.hamzah nih..

kenapa En.Hamzah suka sgt perli sy??????

woo...sebab en.hamzah manager mall tesco ni erk????

en.hamzah jangan sampai saya ambik gmbor en.hamzah, n masukkn dalam blog saya nih!

nnti kami pasangla signboard.. ni la manager2 lama tesco kat sini, bukan nak bagitahu pasal signboard nih!!!!!!

pas tu dapat peraturan baru lagik dr tesco..kah3x.....

kesian push cart sebab dah xley ada 2 kerusi..kena da satu kerusi jer.. jeng3x..aku nak tgk nnti sapa yang bakal jadi pendegil dan p'tegar peraturan..

hahahahaha>>> yippi..gelak guling2x dulu..

pas tu dah xley pakai bju pelik2x..kena pakai seluar atau skirt bwh lutut.. hak3x.. pas ni aku mau tgk ada x amoi2x..auntie2 yang mau dtg just pkai singlet ~~~~

ia akan berkuatkuasa 26 july ni... tesco ni macam2 peraturan la..pening2x..

seb bek aku steady>>>>> hehehehehehe

tp pas ni..huhuhuhuhu~ dah xley la nak bgebang2 cam kat warong kopi....><

p/s : nnti aku snap gmbo dia..aku publish kat sini.. En.Hamzah tunguuuuuuu!

2 comments:

mykhalis said...

kasi taruk jee.. jgn biarkan..hehe

lisa lis said...

hahahahaha..nak taruk cam kesian lak... xpa2x..nnti rasa nak taruk..cek taruk byk2x..