misz.dejavu

follow facebook - dealova_1987@yahoo.com ( cahaya mataku )

blog ini blog peribadi, apa saya suka saya tulis, apa saya pikir saya tulis, blog saya berdasarkan apa yang berlaku dsekeliling saya, di depan, di belakang mahupun d kejauhan saya. blog saya tidak mungkin s'skema saya. impian saya jadikan blog saya diari saya, anda suka anda baca, anda tak suka senyap saja. biarlah hati anda saja berkata2x..saya jugak akan copy paste jika merasakan ia sesuatu yang saya ingin kongsikan bersama anda, tp jangan risau kerana saya pastikan apa yang saya copy n paste itu saya link kan ke tuan punya blog, tanda saya hargai nukilan anda~ saya ikhlas mengatakan sesiapa msuk blog saya, terima kasih sy hargai.. >>> ok2x dah hbis skema.. apa2 tq. hik2x... wat muka comel skit ><.. korang mmg comey ><

Post Mortem

Powered By Blogger

Thursday, August 11, 2011

Jom Buat Iklan TEMPAT KERJA SAYA

Assalamualaikum..

hari ini nak buat iklan baru hehehehehe.. iklan TEMPAT KERJA SAYA. layankan jerla.

kalau nak tau sy kerja dekat Smoker Haven Outlet Penang, boleh masuk di sini . tapi maaflah blog tu tak terusik sangat sebab terlalu melayan blog ini..hehehe ~ dulu HQ suh try wat blog untuk promote produk smoker Haven, Tp di sebabkan tak reti mengunakan blog tu yang try jugak buat usahakan blog peribadi ni. 

Laman Web Rasmi Smoker Haven Kita orang boleh masuk kat sini .

ok2x... tak perlu citer panjang lebar.. layan kan dulu gambar tempat kerja kita orang.. hehehehehe~


ini model untuk smoker havennya ~ 


ini la smoker haven hub penang 

ini produk popular kami




bila kat tempat kerja sahaja saya boleh layan blog ,tp time tak buzy la


lepas ni, nak promote produk smoker haven pulak. produk kita orang sebenarnya untuk orang-orang yang nak berhenti merokok secara sihat. ramai lagi yang tak tahu pasal rokok electronik ini. dan paling penting semua orang nak tau apa kesannya bila pakai rokok ni. nanti saya cerita untuk next episod wokeh.


so, dah tau kan kat mana saya kerja.. sesiapa yang duk area penang, di alu-alukan datang cari kita orang dekat tesco jelutong ni. ini kawan sekerja saya yang saya pernah cerita tersepit tangan kat pintu. jangan di tanya kenapa kita orang kerja jual rokok??? kerja kita orang merangkap bukan sahaja sebagai promoter, tapi sebagai penasihat untuk orang yang merokok jugak..hehehehe.. aku kerja dekat sini dah nak hampir setahun.. aku dah jumpa ramai sangat perokok kat malaysia ni. masing2 ada cerita sendiri kenapa merokok, last2 menyesal  n nak tinggalkan rokok. tapi bagi yang tak pernah tau, betapa susah sebenarnya perokok nak hilangkan tabiat yang merbahayakan kesihatan ni. so,next2 time la saya cerita panjang lebar. sebab nak buat kerja dulu hihihihihihi~

No comments: