misz.dejavu

follow facebook - dealova_1987@yahoo.com ( cahaya mataku )

blog ini blog peribadi, apa saya suka saya tulis, apa saya pikir saya tulis, blog saya berdasarkan apa yang berlaku dsekeliling saya, di depan, di belakang mahupun d kejauhan saya. blog saya tidak mungkin s'skema saya. impian saya jadikan blog saya diari saya, anda suka anda baca, anda tak suka senyap saja. biarlah hati anda saja berkata2x..saya jugak akan copy paste jika merasakan ia sesuatu yang saya ingin kongsikan bersama anda, tp jangan risau kerana saya pastikan apa yang saya copy n paste itu saya link kan ke tuan punya blog, tanda saya hargai nukilan anda~ saya ikhlas mengatakan sesiapa msuk blog saya, terima kasih sy hargai.. >>> ok2x dah hbis skema.. apa2 tq. hik2x... wat muka comel skit ><.. korang mmg comey ><

Post Mortem

Powered By Blogger

Thursday, August 11, 2011

Esok Cuti yea yea

Assalamualaikum....


ok2x...ni entry last utk malam ini, malam ni nak racing balik kampung... best2x..pagi nnti ley bersahur dengan family tersyg..... rindu nak makan masakan mak.. jadi esok jari2 ini terpaksa merehatkan dirinya... hihihihihi~

sapa2 yang masuk blog ini nnti, kalau masih sudi nak blogwalking ke sini, terima kasih, jasa anda dihargai sangat2x..thanks to khalis sebab selalu view saya yang sgt2 la jarang nak update entry.. hehehehehe, jgn marah tau.. nak jadi blogger sejati tapi malas..haishhh, khalis kena bagi nasihat lebih ni hihihihihi...

wokeh la.. sementara tak ada kat blog ni.. apa kata sapa2 yang suka berblogwalking tu..jangan lupa tau layan blog  en.khalis ni tau.. hehehehehehehe~ boleh buang boring2..buang mata2 yang ngantuk tu hihihhihi..

wokeh la ..selamat berpuasa esok semua..jgn lupa bangun makan sahur tau... jaga diri..take care..


salam~ 

No comments: