misz.dejavu

follow facebook - dealova_1987@yahoo.com ( cahaya mataku )

blog ini blog peribadi, apa saya suka saya tulis, apa saya pikir saya tulis, blog saya berdasarkan apa yang berlaku dsekeliling saya, di depan, di belakang mahupun d kejauhan saya. blog saya tidak mungkin s'skema saya. impian saya jadikan blog saya diari saya, anda suka anda baca, anda tak suka senyap saja. biarlah hati anda saja berkata2x..saya jugak akan copy paste jika merasakan ia sesuatu yang saya ingin kongsikan bersama anda, tp jangan risau kerana saya pastikan apa yang saya copy n paste itu saya link kan ke tuan punya blog, tanda saya hargai nukilan anda~ saya ikhlas mengatakan sesiapa msuk blog saya, terima kasih sy hargai.. >>> ok2x dah hbis skema.. apa2 tq. hik2x... wat muka comel skit ><.. korang mmg comey ><

Post Mortem

Powered By Blogger

Sunday, November 13, 2011

Diganggu Trevor..kah kah kah

Assalamualaikum...

woooooo..............tengahari aku dah kena serang ahgin ahmar nih.. nasib baik la api tak naik ke kepala.. 

sekadar gambar hiasan.. ( bayangkan trevor seperti ini???? )


hahahahaha..saya ingin gelak pada trevor..kah kah kah..aku nak gelak sama dia..kah kah kah...

sesiapa yang selalu masuk blogslucumenarik.blogspot.com selalunya akan baca satu komen yang bodoh dan bangang dari jantan yg bernama trevor, cian kat trevor ni, dia juga suka cari pasal dengan khalis, woooooowowowowowowow..dia cari pasal suka hati mak bapa dia jer..ni kalu dia baca kompom dia mau mengodam blog aku sepenuh hati ..kan trevor.. tapi tak jantan la kalau kau cari pasal dengan aku. maaf yer trevor, saya masih lagi dalam mood raya haji, jadi tidak mahulah marah-marah kamu, 

da ka patut si trevor ni hantar komen yang lucas d tengahari buto2x ni dekat blog akuuuuuu dan sy dah spam sebab geli's kot nak baca.. aiyoooo..very xgentleman kan kamo ni.. xper la, saya kesian dekat kamo..baru sahaja belajar membaca dan mengeja..

nak ambik RM0.20 SEN ni..kamu main jauh-jauh yer trevor........


sila gelak pada trevor kah..kah ..kah...

kalau rajin g la tgk komen-komen trevor kat blog khalis yer..jeng3x....

saya dah buat promosi untuk kamu ni..bolehlah pas ni jadik glamour yer macam minah mengadap komputer 24 jam ( sesiapa yang rajin layan beautifulnara kompom tau)

4 comments:

mykhalis said...

laa.trevor kacau jugak ke? wat tak layan je.. naik je nama terus je spam..tak yah tunggu dah.. dia tengah gila sawan agaknya tue

lisa lis said...

a'ah..kena kacau dgn dia.. hahahaha.. dia gila sawan+gila meroyan sekali kot.. tu la..kita xdelete dah..spam trus.. buat virus jew...~

lisa lis said...

p/s: sukahati engkau la trevor..kah kah kah kah kah kah.....

Pharma online said...

Buy Ambien Online, Sleeping Disorders treatment.
Ambien USA Pharmacy at Your service! Buy Ambien online with US-US delivery and express delivery.
Zolpidem online available online available.
Ambien is a sleep aid that promotes sound sleep throughout the night.
if you want to buy ambian or know everything about ambian pills visit our blog page and
CALL ourexpert for more details +18056098797.