misz.dejavu

follow facebook - dealova_1987@yahoo.com ( cahaya mataku )

blog ini blog peribadi, apa saya suka saya tulis, apa saya pikir saya tulis, blog saya berdasarkan apa yang berlaku dsekeliling saya, di depan, di belakang mahupun d kejauhan saya. blog saya tidak mungkin s'skema saya. impian saya jadikan blog saya diari saya, anda suka anda baca, anda tak suka senyap saja. biarlah hati anda saja berkata2x..saya jugak akan copy paste jika merasakan ia sesuatu yang saya ingin kongsikan bersama anda, tp jangan risau kerana saya pastikan apa yang saya copy n paste itu saya link kan ke tuan punya blog, tanda saya hargai nukilan anda~ saya ikhlas mengatakan sesiapa msuk blog saya, terima kasih sy hargai.. >>> ok2x dah hbis skema.. apa2 tq. hik2x... wat muka comel skit ><.. korang mmg comey ><

Post Mortem

Powered By Blogger

Sunday, September 4, 2011

Di Pagi Hari Raya

hehehehe..hari ni tak ada apa yang dapat di ungkapkan , hanya gambar... ini gmbar kita orang di hari raya pertama.. dan paling penting aku semakin mengemukkan diri..hehehehe..sebulan puasa orang kurus..aku plak terbalik.. gemuk la plak..hehehe.. opss.... tlebih cakap lak..hehehehe.. layan la gmbar2 nih~

luqman hakin dengan kak ya.. makin bulat adik aku sorang tu

wat drama sikit hihihihihi~

aku with luqman hakim dan syaima


gambar sefamily tak ada la plak.. almaklumlah family aku ni susah nak bergambor.. lagi pun hari raya pertama xcukup korum da.. iwan dengan kak nor tak ada..so apa yang ada jer la aku publish~

selamat hari raya~ ><



2 comments:

cik sakdi said...

lah,knape gambar itam putih.cube ade kaler2. haha same la, puasa ke x ke gemuk jugak.sabo jela, haha

lisa lis said...

hehehehehe..kalau hitam putih sentimental ckit tgk hihihihihi~

pas ni nak wat azam baru..nk kuruskan badan hehe~